Burcum12 merhaba bu benim önerim yinede siz nasıl biliyorsanız öyle yapın benim bebeyim daha doğduğu 3 gundu sütüm azdı diye doktor sarılık var diye mama ver dedi aptamil aldım çünkü o daha güzel 1 hafta verdim sonra sütüm çoğaldıkça kesdim mamayi .şimdi kızım 10 aylik hamile olduğum için doktor sütü kes dedi aptamile geçdim. En güvendiğim mama çünkü anne sütüne eş değer bir mama