SeymaLr Merhaba hanımlar, arkadaşım 12 haftalık hamile. İstifra etmekten artık şah damarında ağrı hissediyormuş. Böyle bir durum yaşayan var mı? Endişe verici birşey mi kendi sağlığı açısından?
Kalbiimde2can SeymaLr benimde olmustu hatta bi ara resmen istifra ederken sah damaligen patlicak sanmistim basinctan ama sükür bisey olmadi ama dikkat etmekte fayda var bide bi Dr danissin isterse bende fazla sürmedi onun nezamandir böyle bilmiyorum
Nesfur41 SeymaLr Normal normal bende kusmaktan artık boşluklarım boynum sırtım kopuyordu öğürmekten helak oluyordum geçicek inşallah bu zamanlar
Neslihan74 Kalbiimde2can merhabalar benimde sağ sah damarım sis ve ağrıyor neden olmus olabilir geçer mi acaba endişeleniyorumda biraz hangi bölüme gidiliyor onun icin
Kalbiimde2can Neslihan74 gec oldu canim k.bakma momdan kidse transfer oldumda🤭 benim sadece istifra edecegimde oluyodu afedersin cok kusmaktan artik cok basinc oluyordu kusmalarim bitince oda geciyordu o yüzden gitmeden bir yere😐 cok gecmis olsun sanada ihmal etme sakin sagligina 🌸