Aynı sorun bende de var sadece karın çevresi 1 hafta geriden geliyor ama kilosu falan olması gerektiği gibi her gittiğimde de kilosu artmış oluyor. Doktor doğal beslen dedi her şeyi doğal yiyorum. Pazartesi yine kontrol var 35+2 deyim bakalım ne diyecek bende bilmiyorum. Bebek de karnımda aşağıya doğru indi doğum yakın mı bilmiyorum.