Yesimmmm goncc bilmiyorumki canım bugun sağlık ocağında 17 hafta takibine gittim pazartesi sonuç almaya gidicem sorayım doktora olmadı test yapılsın dayanılmayacak kadar şiddetli oluyo bazen ağrılarım 😞