Kızlar 9+3 haftalık hamileyim 7. Haftada da kanamam oldu iğne kullandım sonra doktorum kesti iğneyi sabah kalktığımda kahverengi leke fakettim normalde home ofis çalışıyorum 1 saat şirkete gitmek zorundaydım gidip geldim baktım 2 parça gelmiş ağrım vs yok doktorum kırmızıya dönerse gel kahverengi lekelenmeden korkma dedi ama korkuyorum ben başına gelen var mı tüp bebekle gebe kaldim tup bebekte oluyor diyorlar ama cok korkuyorum?