HamidoDemirci Prensesinannesi1 benimde sağ göğsümün üstü acayip kaşınıyor özellikle geceleri umarım çatlamıyoruzdur🙈🙈🙈
EdaElif Prensesinannesi1 Benim de göğüs çevrem çok kaşınıyordu tam 1 hafta kaşındı en sonunda durdu normaldir diye düşünüyorum
Cansugomur Prensesinannesi1 benimde aynı yerler kaşınıyor kanıyor kasidikca ama uyuz olmuşum ben nasıl becerdiysem😂😂
ummucan Prensesinannesi1 canım benm son haftalar artık vücut sisti gi için çok kaşınıyor maalesef😏 benm iğne batar gibi oluodu her yanım. Ama gebelik kolestazi diye bi rahatszlk var oda yapıyor . Aklında şüphe kalicaksa bi doktorunla görüş ama
deryadryynk Tırnağınızla kaşımayın yumuşak bir fırça ile kaşıyın yara olmasın ben her yerimi parçaladm kaşıntıdan iki haftadır da geçmiyo öZellikle gece başlıyo