Fatimanur Zeynaaa01 benimki 28 Mayıs daha bu hafta pik görecem gibi inşallah olur bu ay eğer olursa 1. Yıl dönümü hediyesi olacak bebiş ☺️ sizde durumlar nasıl ?☺️
Yesimsim Zeynaaa01 bende bat 28 klomen kullandım bu ay test takibi yapmıyorum 11.gün yumurtlama görmedim daha takipteyim ☺️