yagizin-annesi. Cnm ayni seyi bizede söylemişti doktor.
Su an icin tam sınırda artarsa riskli. Sıkı takibe baslicz. Ama artmazsa korkmaya gerek yok. Pozisyonylada alakali olabilio bazen. Bidako gldgnzde ppzsynu degsrse kaybolur belkide dedi. 2 Hfta sonra tekrar konuşalım dedi.
O 2 hafta nsl gcti bilmiyorum. Annelerimzede duyurmadk. Surekli arastrma yptik esimle. Ama o kdr cok korktuk ki. 2hfta snra bida gttk bzm oglan pozisy9junu degstrms. Hepsi yok olmuş. Anlık bi durummus. O haftalarda gorulebilioms. Cok şükür korktugmz başımıza gelmedi.
Sznkidr Oledr ins düzenli takip ettrn bklm bide bolca dua. 🙏