AFamfs kesinlikle bırakma canım. Aksi durumlar olabiliyor. Ben 28+5teyim bitirdim alışverişi kafam çok rahat açıkçası 😂 yıkadım bitti çoğu. Yeni aldıklarım kaldı. Onları da canım isteyince yıkicam. Valla karnım kocaman oldu hiç bir şey yapacak halim yok. Gerçi bu enfeksiyonla alakalı sanırım 😵💫 yine de sonlara bırakma arkadaşım bırakmıştı o kadar zorlandı ki. Bir sürü kişi yardım etti ama psikolojisi yoruyor. Hele eşyalar zaten alsan bile bitmiyor 😂 e zanda yiyorlar durmadan 🤷 ben 24. Haftaya kadar herşeyi halletmiştim. Sonlara bırakma taraftarı değili ☺️