Kizlar 35 +1 Doktora gore 36 +5 günlüğüz dun aksam adet kani gibi akinti geldi yesilimsi koyu bir akinti adetken damlar givi damladi ve camasira bulasacak sekildeydi dun kan vermisdim ama enfeksiyon yok denecek kadar az yani saglik ocagi oyle dedi bide kasiklarim hafif kafif agrmaya Basladi arada geciyor arada agriyor kizlar bilmiyorum ki normal mi acab adet olacakken olan kasik agrisi gibi asagida baski da hissediyorum ama belkide normlde bilmiyorum ilk gebeligin kizlar tecrubesizim🥹 Simdiden teşekkür ediyorum kizlar💜