AFamfs Devlet hastanesinde ayrıntılı ultrasona giren var mı deneyimleri paylaşır mısınız? İlla ki özele gitmek gerekir mi 😏
babymomy_ AFamfs dokuz Eylül hastanesi yapıyormuş ama orda takipli olan hamilelere yapılıyormuş. Orda takipli değilseniz uzun sürüyormuş sıra gelmesi. Bende Çınarlı hastanesinden randevu aldım. 1.000 TL ücreti . Alsancak mr 900 sanırım ama iyi değilmiş çok kötü yorum gördüm. Bence en mantıklısı ve fiyat olarak bir nebze iyisi Çınarlı hastanesi
Sinan35eda AFamfs benim doktorum ozellerde ve yeşil yurt da yapıyorlar dedi Atatürk araştırma hastanesine alıçam ben orda yapiyorlarmis
Esray1 Bende o hevesle gittim ama devlette görüşmeler 10 dk olduğu için biz yapamayız diyor hiç bir devlet hastanesi yapmıyor
Esray1 Mecburen özele gidiyosun ama gittiğine değiyor bebeği öyle görünce iyi ki gelmişim diyorsun 45 dk boyunca bebeğin her şeyini görüp kontrol ediyor eğer durumun çok iyi değilse diğer doktorlardan daha uyguna yapan bi doktor ismi verebilirim
AFamfs Sinan35eda tepecik alsancak mr a yönlendiriyor diye duydum ama kafam çok karıştı 😵 Atatürkten emin misiniz
Esray1 AFamfs Google’a Soner Recai Öner yaz numarasını ordan al ara kendi muayenesinde 1000 tl ye bakıyor çokta güzel ilgileniyor
AFamfs babymomy_ çınarlıya ne zaman gideceksiniz deneyimi paylaşır mısınız gelince, birde sadece 1000 mi + muayene ücreti var diyenler oldu 350 miş oda 😏
babymomy_ AFamfs eğer muayene olmak isterseniz veriyorsunuz istemezseniz sadece detaylı 1.000 TL 😇 tabiki paylaşırım 25 mayısta gideceğim ben