momlife_7 bende sizin gibi spinal istiyordum genel anesteziden korkuyordum uyanamam zorlanırım bise olur diye ama pakinleyince tansiyonum oynadı ve beni genel anesteziye ikna ettiler ☺️☺️hiç pişman değilim uyandığımda her şey bitmişti hiçbir baş ağrım dahi olmadı,olur da genel anestezi derlerse korkmayın diye anlattım çünkü 1 saat icinde bebeğinize kavuşuyorsunuz 💐