bsraa16 Ecem4545 benimde bir ara vardı sonra kendi kendine geçti ama zor Allah düşmanımın basına vermesin
Zehross03 Ecem4545 bol bol ağlayıp ayılıp bayılarak 🥲 aklımı kaybediyomuşum hissi geliyır saçmalama diye kendi kendimi rahatlatmaya calısıyorym anca baska yolu yok
snmprlk_ Ecem4545 bol bol inşirah süresini okuyun . Ben de panik atak olarak basladı sonra anksıyeteye döndü . Namaz kılmaya başladım , çok dua ettim , inşirah süresini dinledim hep . Suan çok şükür çok iyiyim🤲💕
Mom12yes Ebrunn_trn geçmiş olsun canım allah yardımcın olsun bendede var ara ara oluyor hamilemisiniz
Mavisim099 Ebrunn_trn hamilemisiniz. Bendede çok şiddetli vesvese oluyor ama hic ilac kullanamadım suan 27 haftalik hamileyim.
Dilrubamm Ebrunn_trn merhaba geçti mi sizde sizle bu durumu konuşmak istiyorum bende hiç hiç iyi değilim yardımcı olursunuz belki lütfen
Ecem4545 Valla benim çok fazla değil şimdi çok şükür ama arada geliyor ayılıp bayılıp kendime geliyorum getiriyorlar
snmprlk_ snmprlk_ Ecem4545 bir de pasiflora şurubu var , onu da kullanıyordum , oda çok rahatlatıyordu hafifletiyordu beni.
Dilrubamm snmprlk_ merhaba ben çok kötüyüm bana da yardımcı olabilirmisinşz bana da o şurup verildi ne yapsam işe yaramıyor gibi geliyor uyanıyorum artık uyuyamıyorum delirecem galiba çok zor
Ebrunn_trn Mavisim099 evet hamileyim 27haftqda artık dayanamadım ama oda fayda etmiyor lustra 50 kullanıyorum
muziceanne_ Ecem4545 anksiyete niz de yok ise panik atak ilaçsız tedavi edilebilir internetten Asım eren psikolog var ulaşabilirseniz kesinlikle atlatacaksınız
tugce14_ Ebrunn_trn bende dün görüştüm psikiyatristle iki hafta sonra karar verecek ilaca başlayıp başlamayacağıma en korktuğum şey ilacın işe yaramaması,iyi hissettirmiyomu canım ne kadar oldu başlayalı
Mavisim099 Ebrunn_trn aaa aynı haftalardaymısiz. Bebekte bi sorun yapmaz insallah dimi doktorunuz ne söyledi bu konuda
Ebrunn_trn Ebrunn_trn Ebrunn_trn canm piskolokla görüş istersen çünkü 30haftalarda daha kötü oluyor insan
tugce14_ Ebrunn_trn belki daha yeni etki etmeye başlıyodur canım muhakkak iyi hissettirir eskisine göre daha mutlusundur
YigitPoyrazMomm Ecem4545 benimde migrenim var atak geçiriyorum bazen aşırı kötü olduğum zaman hastanelik oluyorum parol serum veriyorlar yoksa asla geçmiyor çok kötü birşey Allah yardımcımız olsun:(