Jaleisik gerçekten mi ya? Yani doktoruma atınca sonucu şaşırdım kaldım zaten. İnternetten karşılaştırdım eritrositin o, lökosite göre kat kat daha yüksek. Oranlara göre enfeksiyondan çok kanama var böbreğimde. Yarın bir Zeynep kamile de gidim ona göre özele gitcem zaten 😂 aslında bugün gitcektim annem dedi bir de Zeynep kamile de gözük nolur nolmaz ona göre özele gideriz. Araştırma Hastanesi sonuçta napcağımı şaşırdım ya 😣🥺🥲