Bende doğumdan korkan biri olarak yarın hepinize dua edicemmm ☺️ benimde az kaldı 36 dayım doktor daha karar veremedi %60 sezeryan olabilir plesanta sorunumdan kaynaklı oyüzden korku heycan hepsi var hepimizz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeğimizi sağlıkla ve kolaylıkla inşallah♥️🫶🏻