Sabah 11de uyandım uyandığından beri sırtımdan üst karnıma doğru bi ağrı var 31 haftalık hamileyim erken doğum riskim falan da yok acile gittim nst de sancı çıkmadı kan idrar tahlili yapıldı birşey çıkmadı ağrım hala geçmedi bu ağrı ne ağrısı böyle ağrısı olan var mı