naneliseker_ Kızlar bebis için hangi doktora gitmeliyim, uzaktan da olsa bayan doktorlari gördüm baya sevimliydi. Prof Bünyamin beyi tanıyorum, ama oda iyiydi.
pediatrihemsiresi naneliseker_ hem hümeyra hanıma hem fatma hanıma muayene oldum hümeyra hanım daha iyi gibi geldi
_myzeynepsmile__ naneliseker_ demet hanımı tavsiye edebilirim en ince ayrıntısına kadar bakıyor kontrolleri sağlıyor bi tanıdığımda polikistik over vardı 1 yıldır çocuğu olmuyordu demet hanıma gitmesini söyledim dediklerini yaparak 22 günde hamile kaldı
Tubayo Bünyamin bey tüp bebek bölümünde benim doktorumda kendisi. Tüp bebek yaptıracaksanız onda yaptırın oldukça başarılı ancak hamile kalınca muhakkak başka bir doktorla da irtibatlı olun. Bünyamin bey gebelik sürecinde bazı şeyleri atlatabiliyor mesela ben de gebelik şekeri varmış test istemediği için biz de bilemedik. Ben sürekli ayılıp bayılıyorum başka bir doktora gittim de öyle ortaya çıktı
naneliseker_ Tubayo evet annemi miyim ameliyati yaptı. Fakat biryandan da tüp bebek doktoru orda daha ilgili sanırım. Ben dusuklerim var testlerini ve 1 senedir gebe kalamadım sıradan bir tedavi için ilk gideceğim benim durum bu.. siz ondan Hariç nereye gittiniz ?
Tubayo naneliseker_ Erzurum’da yasamıyorum ben yaşadığım ilde devlet hastanesındeki dr a gidiyordum. Düşüklerin de varsa kesınlıkle Bünyamin Beye gıt derim.
Birprensesannesi2525 pediatrihemsiresi aynı fikirdeyim ikisine de gittim Hümeyra hanım daha sıcak tavırlı
_myzeynepsmile__ naneliseker_ evet Fatma hanım biraz daha ciddi hümeyra hanımdan. Bilgim yok ama demet hanım gayet ilgili güler yüzlü sorulara açık ve net cevap veren bir doktor olduğu için ikinci gebeliğinde de onu tercih ettim ilkinde yine aynı şekilde çokta memnunum