4 e gircek oğlum nasipse. 30 temmuzdu doğum günü aslında 3 gün geç geldi 3 ağustosta suni sancıyla zorla doğdu. Kızımda 30 temmuz gözüküyor yine. Ama çok korkuyorum gerçekten yaşadıklarımdan çevremde sezeryan düşmanı resmen. Evde iş bile yapamıyorum 29 haftalık oldum ama korkudan elim ayağım kesiliyor.😢