Citlembikannesi Annecik-02 o markayi denemedim ama philips avent aldim ilk 3 gun mama vermistik 1 ay kadar da devam ettik mamaya sonrasinda memeyi tutmada zorlanmadi.
Azra00 Annecik-02 anne memesine en yakın dedikleri için arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine lansinoh aldım daha doğuma var inşallah iyidir
anneoluyoruuumm16 Annecik-02 ilk gebelik Chicco istiyordum eşim supriz amaçlı Philips avent set almış. Memnun kalacağımı düşünüyorum
betul_yilmazz Annecik-02 hem tomme tippe anti kolik hemde philips avent aldım ikisinide kullanıyorum sarılık durumu olduğu için biberonla anne sütü takviyesi yapıyoruz ikiside iyi sadece avent gaz yapıyor diyorlardı ama ben öyle bi olumsuzluğunu görmedim