Canimanam CanimBebegim02 ıhlamur içebiliyorsun canım çok abartma yine de 2 fincan yeterli gelir şifa olsun insallah
00Sule00 Bana adaçayı, ıhlamur, nane limon içebilirsin demişti doktor. Ama kekik sıkıntılı diye söylediler.