nilaydatokus Merhaba. 32. haftayım bebeğim hiç doğum pozisyonuna girmedi, dün kontrolüm vardı hala makat geliş. Bebeği döndürmek için yapabileceğimiz, bildiğiniz bir şey var mı? Önerilerinizi bekliyorum lütfennn
excitedmom- nilaydatokus daha zamanı var son ana kadar dönebilir canım .sana bol bol yürüyüş öneriyorum 🌸
Akman89 nilaydatokus youtubeta videolar var koltuktan başaşağıduruyorsun. Bir kaç kez bu hareketi yaptım ama çok değil. Çok araştırdım 36. Haftaya kadar vakit var diyor genelde doktorlar. 33.haftanın içinde dönmüştü. Denk mi geldi ondan mı bilmiyorum. sen de bir dene istersen.
04-73ym Ben 37+5 deyim hala dönmedi doktor da birşey demedi anlamadım bende ne yapacağım devlet hastanesi olunca birşey diyende yok
04-73ym Devlet hastanesi galba sancılar olana kadar belki döner diye hep normal doğum olarak bakıyorlar heralde o yüzden birşey demedi bakalım