mineeeee sende halen kullanıyorsan bak da kullan artık canım bende öyle yapıcam ama zararlı bir boru olsa kullanım şeklinde belirtir uygulama şeklinde direk vajen derinliğine itin yazdığına göre boru olsa da çıkarmak gerekmiyor demekki biri öyle yazınca sasırdım korktum bir an vallahi