Gizemm45 inşallah kötü bişey yoktur . Kahverengi ve az miktardaki kanamalar önemli olmuyor genelde içinizi ferah tutun yinede doktora söyleyin tabi progesteron desteği verebilir. Ben hep vajinal muayene oluyorum, üzerine günde 2 defada lutinus adında bi tableti çubuğuyla vajinama yerleştiriyorum , vajina ile rahim arasında çok mesafe var. Bebeğe zararı olmuyor yani