Mrv06 38 haftalıgım geçen hafta nst de sancım çıktı 85 lerde 2 defa ama şuan düzenli kaslmalarm var ve bni çok rahatsız ediyo kasıklarmdada ağrı var pazartesi kontrolüm var ama napsam bilemedim takip edip yarn gitsem mi normal mi ?
KlncA Mrv06 canım ben de şimdi buna benzer bir post açtım gaz ağrısı gibi ama ara ara belden girip kasıklara vuran bir Ağrı'm var bu kasılma olabilir mi? Ben daha 30+5 im ilk kez yaşıyorum da böyle bişey
Tahinpekmezim Mrv06 benimde cok fazla kasilmalar var. Eee sanci cikmasida normal arkadasim. Ben alistim artik . Bende 38+3 pazartesi dogum 😀
Dilekkkk Mrv06 bugun nst girdim sancı sıfır hissetmiyorum ağrı da 70 80 lerde çıktı 🙈 arada düştü çıktı doktor ağırların var dedi hissetmene gerek yok kendini kasması sertleşmesi yeterli ihmal etme 10 dk ka da bi düşene kadar dur sonra git riske atma
Mrv06 Tahinpekmezim perşembe sezeryanım var bnmde ama sancın kanaman suyun gelirse gel demişti dr um onn için anlamaya çalışıyorum
ebru46 Mrv06 Allahim kolaylik versin canim bende 37+1 pazartesi sezeryan gunu alacamda ondan sordum kacta die
Mrv06 ebru46 38 de alıyolar normalde yada en geç 38+4 de ama bnm dr um gelişimi çok güzel dursun dediği için duruyo bide biz 22 sini istedik
Busratye Bende kasılma diyecem ama karnımın üst tarafında oluypr önce miden ağrıyor sandım ama gelip gidiyor çok şiddetlide oluyor ve düzenli değil sizce ne bu böyle kasılma olur mu