Sacmalama_engiinn Kızlar malumunuz anneler günü çattı geldi bende kaynanama bimden hediye almak istiyorum ne alabilirim bi önerisi olan var mı bim malı olduğu kesin belli olan bisey sjddjdd
Deletedmom_52 Sacmalama_engiinn bu cuma yani yarın güzel bi şekerlik geliyor ikili böyle daha doğrusu sunumluk sanırım 90 tl falan ama gayet güzel ben alacağım yani 🤣
Hazalaskin Sacmalama_engiinn kahve makinesi alabilirsin gelmişti galiba 😂 ama sanki kinaye gibi bı durum var anlamadım 😂 ama bana biri binden hediye olsa bozulmam ki nerden aldığının önemi yok düşünmüş almış derim😂 vermek istediğin mesaj ne merak ettim kız
Sacmalama_engiinn Hazalaskin post açmıştım burda kaynanam doğumdan sonra bebegimi görmeye geldiğinde bim çeki hediye etti bende almadım ona ders olsun diye bimden hediye almak istiyorum sjfdjd
Azra00 Sacmalama_engiinn hahaha alemsin 🤣🤣hiç alma bari canım daha iyi kutla sadece ben almadım kutlıcam sadece bugune kdr hiç almadım uzaktayız zaten senede izinde gidiyorum Bi kere o kdr aramızda iyi sorun yok 😇
Duygu_23456 Sacmalama_engiinn 😂ay çok fenasın yılan falanda gelmiyor bime geleydi alıp verirsin eline.