İyi akşamlar hanımlar 🌹, Devlet hastanesi yaptır dedi haftalar öncesi yaptırmadım Şimdi özel hastanede kontrol altındayız oğluşumla 33 hafta dolmak üzere, Özel hastane doktoruma sordumda iyikide yaptırmadın dedi bende anlamıyorum şeker yüklemesini devlet hastaneleri israrla yaptır diyo amma özeller önermiyor şaşırdım bende, Saygı duyarım herkesin kararına 🥰