Zeynoahm 40+0 oldu hamilelik. Doktor yatışını yapalım bebek haftasını tamamlamış suni sancı ile doğurtalım dedi. Sonra, hafta sonu geçsin öyle bakalım dedi. Sancı adına bende tık yok. Sancı gelmesi için ne yapabilirim