Kızlar doktora gittim ilk gittiğimde morfolic yazmıştı bu sefer de pregnom ilaç yazdı kullanan oldu mu olumlu sonuç aldı mı iki kere alttan muayene etti bir sorun falan yok dedi ama 6 aydır çocuğuk sahibi olamıyoruz acaba bu ilaç etki eder mi yardımcı olun lütfen 🥺