Nurse2018 tiroid ilaci kullaniyodum zaten ara verdim moralim bozulmuştu bebeğim olmuyo diye bırakınca yükselmiş bugün tekrar başladım sağlık ocağında oldum test ilaç yazmadı doktorunla görüş dedi pazartesi gidicem işte antibiyotik vericek mi ne yapacak bakalim .. inşallah hemen geçer antibiyotikle