Kızlar sezeryan doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra kontrol gittim devlet hastanesine doktor karnımdan muayene etti sadece alttan muayene ve smear testi yapmadı smear testi yapılmasını istedim 30 yaşından itibaren yapılır dedi ben 29 yaşındayım içim rahat değil siz yaptırdınız mı smear testi