kullanici1234bes Bu hastanede takipli olan doğum yapanlar hastaneyi yorumlar mısınız memnun kaldınız mı 🌸
Bahaarrrk kullanici1234bes canım 2022 yılında 3 yakınım orda sezaryan doğum yaptı 3ünun de dikişi patladı çok genç acemi doktorlar var orda
kullanici1234bes Bahaarrrk Ya öyle mi iyilerdir şuan inşallah ben de o civarlarda hastane arıyorum pek güzel yorumlar görmedim bir de burdan tecrübe edenleri dinlemek istedim teşekkürler.