ltfkdr [(https://) ilk 2 dk da çıktı daha önce yarım saat sonra çıkmıştı silik çizgi hemen beta vermiştim gebelik yoktu bunda var mı ki umutlanayım mı adet im 2 gün gecikti 1 yıldır düşünüyoruz gebelik
essbl ltfkdr evet varr hayırlı olsun benimde böyle çıkmıştı biraz silik 😇 git bence acilden kan verebilirsin 🌸
ltfkdr Adet olma belirtilerimin hepsi var tek farklı gelen bu ay baş dönmesi oldu iki kez bir de adete 3 4 gün kala gece terlemesi olur bende bu ay olmadı belirti mi acaba bunlar
ltfkdr Çok teşekkür ederim, çok heyecanlıyım elim ayağım tutmuyor geçen yıl mayıs ayında kürtaj olmuştum tam 1 yıl sonra nasip oldu inşaallah
Dilara_1 Bende bı hafta önce test vermiştim çıkmamıştı sonra böyle çift çizgi çıkmıştı o gün kan verdim 212 ile öğrenmiştim bı kaç gün de çıkmayıp sonra çıkıyor kan ver bence var