Herkese merhabalarr🌺
Arkadaşlar doktorumun tavsiyesi üzerine şeker yüklemesi yaptıracağım.İlk gebeliğim ve birazda tedirgin oldum.Hala yaptırıp yaptırmama arasında kalıyorum.Sizin düşünceleriniz neler bana yada bebeğime bir zararı olmadıgı söyleniyor, ama sizinde tecrübeleriniz ve fikirlerinize ihtiyacım var.Şimdiden teşekkür ederim 💙