Kızlar ilk oğlumun adı Alim Arda. Kayınpederim eşim çok küçükken vefat etmiş . İsmi Alim’di o yüzden onun da adını yaşatmak adına ilk bebeğimize onun adını koyduk . Şimdi ikinciye hamileyim yine erkek . Eşim bu sefer de benim babamın ismini koymak istedi . Yanına ikinci bi isim daha bulalım dedi. Babamın adı Adem . Biz Adem Atlas olarak düşündük ama birkaç seçeneğimiz daha olsun istiyoruz fikir verir misiniz