Betbet98 mom_3 ilk aşılamanız mı acaba? İnşallah hayırlı şekilde ilerler🩷 aşılamaya geçme sebebiniz neydi acaba
Nurklcc mom_3 öncelikle hayırlı olsun kuşum bende aşılamaya başlıyorum bu ay adet olunca sen nerde yaptırdın nasıl bir yok izleniyor ücreti nedir
mom_3 Nurklcc teşekkür ederim sizinde hakkınızda hyırlısı olsun ben izmir de üniversite de yaptırdım raporum cıkmadı ücreti daha bilmiyorum maalesef
mom_3 Nurklcc İlk önce yumurtanı büyütüyorlar 2-3 günde bir yumurtan büyümüş mü kontrol ediyorlar istedikleri büyüklükte ise çatlatma iğnesi vurduruyorsun Sonra uygun bir zaman da aşılama icin çağırıyorlar
mom_3 Betbet98 yok hiç zor olmuyor ilaç yumurta büyütüyorlar ardından istedikleri büyüklükte yumurtanız varsa catlatma iğnesi vurmanızı istiyorlar ardından da uygun zaman da aşılama için çağırıyorlar.