rumeyshaan ben çok iştahlı biriyim inanın hiç şunu yesem demedim evde ne varsa bol bol yedim bundan sonrası için porsiyonlarımı küçülteceğim.
Ama kilo almasını isterseniz kaşar, muz, süt öneriliyor. Ben çok yemedim onları.
Ben evde ne yemek olursa kontrolsüzce yedim. Yaprak sarmaları, dolmalar, içli köfteler, kebaplar, meyveler ne varsa abartarak yedim maalesef. Çok şükür şeker vs yok ama