damlaylmz0507 Kizlar 8 haftalık hamileyim . 2 gündür sağ kasığımda batma şeklinde ağrı var. Çok şiddetli değil fakat rahatsız edici bir ağrı. Sizce normal mi bu durum? Bu durumu yaşayan var mı ?
mmb1312 Bende yaşamıştım çok normal ara ara olup kaybolacak o sancı kese büyüdüğü için baskı uygulanıyo