Songulum Kızlar adetime 4 gün var ve bu gün beta hcg yaptırdım çıkan sonuç 3.4 😕 var mı yok mu anlamadım belirtiler de var ama ☺️
znkara Songulum yükselebilir gecikmeniz yok henüz çok arada bir değer çıkmış yinede 2 günde bir kan verip artışı takip edin derim
guzelanne01_ Songulum geçikmen yok canım geç döllenme olduysa bir umut inşallah Yükselir burda yükleseleni okudum 5 ve altı gebelik yoktur:/
Songulum Yazmelegi_ inşallah yükselir belirtilerim göğüs ağrısı ama normal deyil üstü ağır mı yor sadece altları ve yanları kasık ağrısı ve ara sıra baş dönemsi ❤️