Beyzanrkrkmz ilk gebelikte düşük için bişey yapmaz doktorlar grip gibi görülür ama tekrarlayan düşükte kesinlikle Tanısı olmalı neden düştüğününün kanında pıhtılaşmamı var yada başka bir nedenmi bulunmalı ,Ha bazen nedensiz düşük olabiliyor ben mesala kızımda düşük oldu kızıma hamile kaldım şiddetli kanamalı geçti progestan hormonum düşükmüş arkasına bir kimyalsal gebeliğim oldu tekrar hamileyim şuan 33 haftalık her gebeliğimde progestan kullanıyorum ben