Vizyondakianne Kizlar kacinci hafta basladiniz kullanan varsa igneyi ve suan kacinci haftadasiniz ..ben 10.haftada basladim insallah gec kalmadim
rabiatkncee Vizyondakianne ben kese oluşunca başladım 5 hafta 3 ken suan da oğlusumla 15 haftayız tam ❤️
Gokcenin_annesi_ Vizyondakianne size niçin verdiler. Ben sezeryan doğum yaptım doktor yazdı ödem için dün başladım göbekten yapıldı bir tane
xbebegimx Vizyondakianne 5+3 te ogrenmistim o gun basladimm bnde gec kaldim diye korkuyordum sukur sknti olmadi😊
Vizyondakianne Hazelhazel ben yeni basladim tam.10.haftalikken gec kalmadim insallah ya genetik test sonucum gec cikti
Hazelhazel Vizyondakianne yok canım içini rahat tut birsey olmaz inş ultrasonda belli olur zaten hersey yolunda ise kafanı takmaya hiç gerek yok allahin izni ile sapasağlam kucağına alacaksın inşallah 😊🙏🏻
rabiatkncee Vizyondakianne sıkıntı olucagını zannetmiyorum içinizi ferah tutun zaten bebeğin gelişimi için o iğne faydası olur yani erken geç farketmez
mho0910 Ozge111 siz ne için kullanıyorsunuz benimde ecopirin başladı doktorum ilk gebelikte şiddetli preeklempsi geçmişim var yarın kalp atışı için gideceğim İnşaAllah iğneye geçer mi merak ediyorum
Durucan Vizyondakianne 5. Haftada başladım 8. Haftada çok yoğun bir kanamayla hastaneye yatış yapmtim. Oksopar kanamaya sebep olabilirmiş doktorum öyle söyledi ve 8. Haftada kestik. Şuan 13. Haftadayız çok şükür
JEJjzkdkd67272 Durucan meraba yeni gördüm bende aynı şekilde doktorum oksaparı kesti yoğun kanama yaşadım defalarca.. su an 13 haftadayım ama korkuyorum kan sulandırıcı olmadan sıkıntı olmaz değil mi 🥹
Ayaz1588hnf 4 haftada basladık ama arada kahverengi lekelenmem oluyo sürekli yatıyorum düşük riksim var
busetekerr Vizyondakianne Benimde İlk öğrendiğim anda başladı doktorum 5 haftalık iken. Geç kalmamışsindir inşallah canım benim öyle düşünme bebeğinin gelişimi nasıl şuan peki