acemi1annee Kızlar merhaba, Bugün kontrolüm vardı gittim bebek hiç hareket etmiyordu doktor uyuyor dedi ama ben hareketli görmediğim için içime kuşku düştü.. 😥
Dila23 acemi1annee ben 12 haftalik kontrolüme gittiğimde bebek uyuyordu, uyandırmaya çalıştık uyanacak gibi oldu az esnedi bu kadar.:) endişelenmeyin kalp atışında sorun yoksa, öğlenleri uyuyo olabilir.
guzelanne01_ acemi1annee benim oğlumda aynı canım nefret ediyor resmen doktordan😳Babasına çekmiş 33 haftalık oldum daha yeni yüzünü biraz görebildim dönmez inat eder oynamaz 🦦 uyur kalp atışını dinlettirmiyormu doktor
acemi1annee Dila23 evet çok şükür zaten hareketsiz görünce kalp atışını duymak istedim hemen duydum 😌
_Kubraaa_ Ben her gittiğimde oğlum hareketsiz😀 hiç o şüpheye düşmedim inan. Üşengeç oluyor bazıları öyle işte😀 okadar kontrole gittim birkez hareket ettiğini görmedim.. tık yok🤣
acemi1annee guzelanne01_ oylece yatiyor görünce içim burkuldu acikcasi hareketli kipir kipir gormek isterdim hic aklimdan cikmiyor o hali dinletti doktor şükür ki minicik kalbi cok guzel atıyordu. 😌
1ciftyesilgoz Ben de 12. ve en son dün gittim 13. Haftamda tembel tembel yatıyordu doktorum epey salladı sarstı kıpırdatmak için ama korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum kalp atışları gayet iyiydi. Heralde anne babası gibi tembel bebeğim diye düşündüm ben😂🐣
acemi1annee 1ciftyesilgoz arada tembellik yapmak istiyorlar demek ki 😅 neyse ki kalp atisini dinledim cok güzel atiyordu minik kalbi 😇