Merhaba trendyoldan laboquick erken gebelik testi aldım ovülasyon testi ile birlikte ve satıcı ilişkiden 5 gün sonra bile çıkıyor yazmıştı siz ne zaman öğrendiniz bu markayla yani gerçekten 5 gün sonra yapyım mı yoksa adetten 3 gün önce mi yoksa gecikme mi bekliyim? Teşekkürler ☺️