Suslum bu saatden sonra erken doğum olmaz ya canim korkma. Artık 38.haftanin içindesin.korkulacak bisey yok. Bende 37+4 Hamileyim .erkən doğum riskim vardı. Ama artık endişe duyacak bisey yok. Ağrılar olması normaldır. Bende de adet ağrısı olur ara sıra belime sırtına vuran. Son bir kaç gündür karnimin en alt kisminda .vajinada falan sancma sizlama gibi biseyler oluyor.sanirim artık tam oraya yerlesdi kafasi.dogum yakindir .Hayirlisi ve sağlıkla gelsin hepsi inşallah 🤲🥰