Kızlar emziriyorum bebeğim 5 aylık sağlık ocağına hap sormaya gittim hap kullanacagina iğne yaptir daha iyi dedi ama bende iğne hormon bozduğunu kilo aldirdigini duydum öyle mi. Kullanan faydasını gören var mı yaptırmalı mıyım. 3 aylıklar varmış eczanden aliniyormus sanırım. Bildisi olan varsa yardımcı olabilir mi