minikmucizeemaak Elsa12 Ben çizgi göremedim iltekşnde sanki attığın eenklerıne çok dikkatli bakınca hafif bir şey var gibi hayırlısı olsun inşAllah
Elsa12 Sila66 erken öğrenmek de iyi değilmiş ilk bebeğimde adetim gecikmişti 3 gün öyle yapmıştım bunda çok erken davrandım ama 2 kez ilişkim oldu sadece
Beren02 Elsa12 benim adetim biteli 1 hafta olmadı varsa da garip şeyler oluyor. Üstüne görme geç döllenme gibi
Nurkoylms Elsa12 yani hayali var gibi ama adet günü gecince koyulasiyor eger beklemek istemiyosaniz kan verin degerlere baktirib bir saatle cikiyor zaten