elifaycan20 Özel sağlık hastanesinde sezaryen doğuma sadece eşler mi alınıyor? Eş yerine başka bir yakın girebilir mi?
Ozgee20 Ben daha doğum yapmadım ama 2 ay önce doğum yapan arkadaşıma ya eşin ya da fotoğrafçı girebilir birini tercih et ikisini alamayız demişlerdi ama eş dışında biri alınır mı bilemiyorum 🤷🏻♀️
Sena-cy00 Ben nasipse denipol’de düşünüyorum sağlık hastanesine göre bir tık daha uygun doğum ücretleri en son sezeryanda olsa normalde olsa 7500 demişlerdi tabi epidural v.b. şeyler ekstradan 1000 veya 1500 fazla ücret oluyormuş..