anneirem27 Merhaba bebegim sagdıgım 2 gun oda ısıssında duran sagdıgım anne sütünü kayınvalıdem yenı dıye vermış bi sorun olurmu lutfen cevap verın ben ıctım tadına baktım kötü degildi tadı