Merhabalar ben yanlışlıkla hamile kaldım 18aylık bebeğim var ve doğum fobim var psikolojim çok bozuldu beta hcg 6928 çıktı ama ultrasonda bebeği göremedi doktor son adet tarihimde 29mart vajinal muayenede küçük bir kese çıktı sadece bebeği göremedi 1aydan fazla adet ağrısı gibi Ağrı çekiyorum mide bulantım var sürekli acaba boş gebelik olabilirmi