Nur1211 bende aynı hastanede sezeryan oldum öncesinde 3gün suni sancı verdiler bana 2gün hap şeklinde 3.gün propez diye alttan fitil attılar baktılar olmuyor sezeryana aldılar sezeryandan sonra kanamam durmadı kocaman kavun kadar pıhtılar düşürdüm sezeryandan çıkınca zaten o hasta bakıcıların canınızı umursamadan sağa sola çarpa çarpa götürmeleri beni mahvetti hala aklıma geldikçe yaşadıklarım ağlayasım geliyor özelde daha özenli davranırlar diye düşünüyorum, açıkçası bende çok para vermeyim diye sezeryan olcam zaten diyerek bu hastaneye yattım bütçede ayırmıştık özel doğuma şimdi kesinlikle doğuma yanımda birisi girsin istiyorum o yüzden özel düşünüyorum🥹