Merhaba Güzel Anneler♥️Karşidan gelen Anneler gününüzü kutluyorum♥️
37+2 hamilelik devam ediyor,ama ultrasonda bebek 39+6 gösteriyor kg ise 3568gr ,Sizce ultrason fazlami kilo belirtiyor ,Mayıs 15 i’ inşAllah sezeryan doğum netleştirdik♥️🧿Hayırlısıyla oğlumuzu kucağimiza alicağiz.
Önceden Teşekkürler ♥️🌹